Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Ganhar é bom. #PorMais | #LigaPortugal

28,945 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

5 Yorum

Luís Paulino profil fotoğrafı
Luís Paulino1 yıl önce

O Salvador já pediu desculpa ao Luís André?

Estadio Deportes profil fotoğrafı
Estadio Deportes1 yıl önce

LOS SUEÑOS SI SE HACEN REALIDAD 🥹 Debut soñado para @Santigim11 con el @acmilan en Copa Italia. Entró de cambio, dio asistencia en la victoria 3-1 vs Roma. 🥺 Descubre que dijo tras el partido. 👇🏻 #santiagogimenez #Milan

Matheus The G profil fotoğrafı
Matheus The G1 yıl önce

Paulo oliveira " FDS"

BenficabyGB_NGB profil fotoğrafı
BenficabyGB_NGB1 yıl önce

Muita asneira uiiii 😭😁😁

Tavdav19 profil fotoğrafı
Tavdav191 yıl önce

Ganhar a roubar, o vosso clube mãe deve estar orgulhoso.

Benzer Videolar