Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Gårsdagens Tifo 🚂
10 Kommentare

Factos 👍👀vor 1 Jahr
Babacar i sovevogna?? 👀👀👀

Daniel Vassbundvor 1 Jahr
@DonVidal Det eneste som var bra i går.

Martin Fjeldvor 1 Jahr
Den var klasse 👏 Hilsen FFK-supporter🇬🇱

Olav K Kvernbergvor 1 Jahr
Fin Tifo, men det er jo skivebom!

Biggahinovor 1 Jahr
Kan si mye om den klubben. Men dette var rått 🔥

O2🇳🇴vor 1 Jahr
Meget høy klasse💪

Reidar Andersenvor 1 Jahr
😂😂😂😂

2609vor 1 Jahr
Dere tapte da. Heldigvis.

André Wauthiervor 1 Jahr
Enormt!

Larsenvor 1 Jahr
Fantastisk fet Tifo, det skal dere ha👏🏻

