Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Gårsdagens Tifo 🚂
10 Yorum

Factos 👍👀1 yıl önce
Babacar i sovevogna?? 👀👀👀

Daniel Vassbund1 yıl önce
@DonVidal Det eneste som var bra i går.

Martin Fjeld1 yıl önce
Den var klasse 👏 Hilsen FFK-supporter🇬🇱

Olav K Kvernberg1 yıl önce
Fin Tifo, men det er jo skivebom!

Biggahino1 yıl önce
Kan si mye om den klubben. Men dette var rått 🔥

O2🇳🇴1 yıl önce
Meget høy klasse💪

Reidar Andersen1 yıl önce
😂😂😂😂

26091 yıl önce
Dere tapte da. Heldigvis.

André Wauthier1 yıl önce
Enormt!

Larsen1 yıl önce
Fantastisk fet Tifo, det skal dere ha👏🏻

