Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Gazikent’e yangın var.
39,822 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
6 Yorum

murat DEMİRPENÇE 🇹🇷🇹🇷🇹🇷1 yıl önce
Anız yakmışlardır

Bekir Düzdiker1 yıl önce
Gazikent degilki burasi

SKRİNİAR1 yıl önce
Neyden dolayı?

Hüseyin1 yıl önce
2. Elizabeth hortumuna benziyor ..

Zekeriya Saltan1 yıl önce
Otoban arka tarafı otlar yanıyor .

a. serdar1 yıl önce
Biz her gün yanıyoruz
