Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Gece 4’te uyuyup sabah 9’da kalkmaya devam edersek

291,031 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Gökçe
Gökçevor 1 Jahr

9 yine iyiymis :')

Profilbild von Enes Yıldız
Enes Yıldızvor 1 Jahr

@Gokc3_3 Allaha şükür sabah 7de gitmiyoz işe

Profilbild von ff
ffvor 1 Jahr

5 - 7

Profilbild von Mehmet
Mehmetvor 1 Jahr

Sabah 5 te ise gitcem hala ayaktayim

Profilbild von Alpi
Alpivor 1 Jahr

Sardın bizi

Profilbild von berra
berravor 1 Jahr

yarin psikiyatri randevum var 😇

Profilbild von 🕷️
🕷️vor 1 Jahr

Sabah 9 da içtimaya yansıyan görüntüm

Profilbild von Nando
Nandovor 1 Jahr

Kendimi tek sanıyodum

Profilbild von Görkem
Görkemvor 1 Jahr

9 çok iyi bu arada

Profilbild von ButcheRRR
ButcheRRRvor 1 Jahr

son 1 aydır şundan yaşıyoz amk tam uyuyacam bugün diyorum zar zar telefon çalıyor en son kaldırıp duvara vuracam siktiğimin cihazını

Ähnliche Videos