Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Gece gece perişan oldum video’ya
10 Kommentare

Her izlediğimde gözlerimden yaşlar geliyor

"Bazen sevdiklerinizin acısı size nefes bile aldırmıyor " Ne güzel bir cümle Ne derine işliyor of

Eli kopan bir gencecik kıza ödenecek parayı , kızının kol nakli veya protezi için harcamak yerine evinin 2. katına kaçak çıkmak isteyen bir baba! tanıyorum. Keşke bunu seyretse de utansa biraz.

Bazı sözler kurşundan daha fazla delip geçer.” Acıyı elimde değil, babamda gördüm”

Kalbinin güzelliği yüzünde zaten Rabia😢♥️🍀🧿

Bende iptalim..

Kalbinin güzelliği yüzüne yansımış resmen nasıl tatlı ☺️☺️

Bazı insanların yüzünde, bakışında iyilik ve güzellik var. Ve maalesef bu insanlardan çok az var.😔

İNSAN OLMAK böyle birşey olsa gerek 21 senedir insanlıgı unutturmuslar bıze dinle afyonlarken 😔😔😔

Sadece silahlar,sözcüklerin de öldürme gücü var ve şu an nefesim kesildi 😢
