Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Geen penalty, scheids? 😬🎥
15,277 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

😈Eytukanvor 1 Jahr
Nee want wij zijn Anderlecht en niet Club Brugge…

34🏆🇧🇪vor 1 Jahr
Aan de andere kant lag die al lang op de stip

Nceo.Photography🌈vor 1 Jahr
@rscanderlecht dit komt van 2 kut matchen te spelen! Deze match had nooit moeten plaatsvinden! Ik wil geen enkele speler of bestuurder horen klagen!!

Tim - Mens sana in corpore sanovor 1 Jahr
Euh neen die krijgen ze niet !

Pat devvor 1 Jahr
Eeeeeeet non 😂😂😂😂😂😂😂 bye bye Anderlecht 🤣🤣🤣🤣😅

#Daima #FBvor 1 Jahr
Nee dat was geen penalty hoor😉

matthewsdavidvor 1 Jahr
Ni blijten tegen Antwerp was dit ook geen penalty

Dimitri Verstraetenvor 1 Jahr
Geen penalty gekregen, corner tegen die er geen was bekopen wij het weer wat gisteren gebeurd is ?

Christophevor 1 Jahr
Dit is toch penalty? Hoeveel meer onnatuurlijke houding is nodig om te fluiten!?

Lucos Verhoevenvor 1 Jahr
Tja maar de scheids st(r)ond toch op 4 meter van de faze…zonder zijn witte wandelstok 😎 #FENAND #SuchAShame












