Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Gel başkanım çok özledik

20,337 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

11 Yorum

Mehmet korkunç profil fotoğrafı
Mehmet korkunç1 yıl önce

Bu nankör taraftarlara fazla gelir Fikret orman

Faruk Öztürk profil fotoğrafı
Faruk Öztürk1 yıl önce

Gelme başkan bu taraftar bu camia seni hak etmiyor sen bize en güzel günleri yaşatırken sana hırsız diyen çakma Beşiktaşlılar şuan mutlular mi acaba senin ahın büyük senin hakkın ödenmez

Erol BJK 🦅🦅⚫️⚪️ @besiktas profil fotoğrafı
Erol BJK 🦅🦅⚫️⚪️ @besiktas1 yıl önce

Gelmezzz bir daha. Adami kusturduler. Gelmek isteseydi gecen secimde aday olurdu.

İsa Çakır🦅 profil fotoğrafı
İsa Çakır🦅1 yıl önce

Salak mı bu adam gelsin bidaha.

Kevin De Bruyne profil fotoğrafı
Kevin De Bruyne1 yıl önce

Adresi söyleyin gidip kapısında yatayım mk. Dön artık

odoli profil fotoğrafı
odoli1 yıl önce

Kralllllllllll

bəşiktaş profil fotoğrafı
bəşiktaş1 yıl önce

Fikret Ormandan sonra ne yazıkki Baskanlik makami boş...

Faruk Öztürk profil fotoğrafı
Faruk Öztürk1 yıl önce

Sen gittiğin günden beri bu başarısız başkanlar bir tane bile futbolcu satamadi

Libra-kun🦅 profil fotoğrafı
Libra-kun🦅1 yıl önce

Şu vizyonun %1 i herhangi bir başkanda olsa bu kulüp daha iyi yerlerde olurdu

Rock Paper Sizzle profil fotoğrafı
Rock Paper Sizzle1 yıl önce

🇺🇸 One Nation, under Trump, Stronger THAN EVER. Are you Trump Tough? 💪Tough T's Here:

E®©aN🏁🦅 profil fotoğrafı
E®©aN🏁🦅1 yıl önce

Yeni harcıyacağınız başkan mı. Dur durak bilmiyor hevesiniz 1 ay sürmüyor maşallah. Fikret orman dan sonra kim var sırada

Benzer Videolar

Çok özledik başkanım seni!
0:59

Sensitive content

Çok özledik başkanım seni!

ferda

29,996 görüntüleme • 1 yıl önce