Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Gel de şimdi yumurta ye

915,171 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля Coskun 1907
Coskun 19071 год назад

Pişmemiş her şeyin içinde bir bakteri vardır et olsun Süt olsun yumurta olsun bunlar piştikçe öluyor yani olmayan hiçbir şey yok hepsinde bakteri vardır yani yiyin gitsin🤣

Фото профиля dan sonra
dan sonra1 год назад

500x'te Furkan çıkacak sandım

Фото профиля Kuzeyim
Kuzeyim1 год назад

Mikroskoplar yasaklansın. Bizi aç kalmamız için kışkırtıyorlar.

Фото профиля Duru Aslan
Duru Aslan1 год назад

Pişirince 😁 protein oluyorlar bişey olmas

Фото профиля Alala
Alala1 год назад

Pişince ölür onlar Hahaabahahah

Фото профиля Huseyin çorulusazan
Huseyin çorulusazan1 год назад

Çoğu bakteri yararlıdır.zaten barsak probiyotikleride bakterilerden oluşur.iceride zararlı bakterileri yerler ve savaşırlar..

Фото профиля Kutsi Akıllı
Kutsi Akıllı1 год назад

Aslında Titiz Şakire olmanın hayatta pek karşılığı olmadığını gösteren yüzlerce örnekten biri

Фото профиля Hülya 🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Hülya 🇹🇷🇹🇷🇹🇷1 год назад

Domuz etinden iyidir 🤣

Фото профиля ali yıldırım
ali yıldırım1 год назад

Bence ağız içinden alınacak bir örnekte çok daha fazlası çıkacaktır. O vakit ne yapacağız?

Фото профиля Zey Zey 🍒
Zey Zey 🍒1 год назад

Her boku dusunerek yasayamazsiniz kanka

Похожие видео