Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Gel de şimdi yumurta ye
915,171 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Pişmemiş her şeyin içinde bir bakteri vardır et olsun Süt olsun yumurta olsun bunlar piştikçe öluyor yani olmayan hiçbir şey yok hepsinde bakteri vardır yani yiyin gitsin🤣

500x'te Furkan çıkacak sandım

Mikroskoplar yasaklansın. Bizi aç kalmamız için kışkırtıyorlar.

Pişirince 😁 protein oluyorlar bişey olmas

Pişince ölür onlar Hahaabahahah

Çoğu bakteri yararlıdır.zaten barsak probiyotikleride bakterilerden oluşur.iceride zararlı bakterileri yerler ve savaşırlar..

Aslında Titiz Şakire olmanın hayatta pek karşılığı olmadığını gösteren yüzlerce örnekten biri

Domuz etinden iyidir 🤣

Bence ağız içinden alınacak bir örnekte çok daha fazlası çıkacaktır. O vakit ne yapacağız?

Her boku dusunerek yasayamazsiniz kanka
Похожие видео
off bu şimdi yapılacak iş miydi irem gel de maziye dönme!!!!!
nur
127,169 просмотров • 7 месяцев назад
