Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Gerçekten utanç verici
129,771 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Alkolik2 лет назад
Acaba acaba hangi takımın malları üretiliyor?

Derin GALA 🇧🇹2 лет назад
bu olaya gelene kadar daha çok utanacak olayınız var be büloşum ama utanmanız yok ne yazık ki 😢

SUAT ATEŞDAĞLI2 лет назад
İmalathane ? Bu lig midemi bulandırıyor.

Ferrari'sini Alamayan Bilge2 лет назад
Sen Galatasaraylısın, karışma Bülent

Pala Baggins2 лет назад
Tiner üretiliyor galiba merdiven altı

Alkan Çalışkan2 лет назад
Kesinlikle çok utanç verici 👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾

Ceren Yosun2 лет назад
Bu nee😳😳

Mustafa Kemal Özdemir2 лет назад
Bizde Beşiktaş nasıl bu kadar dibe çöktü diye merak ediyorduk.

Петербургский Экспресс2 лет назад
35.000 tl kirası olan nargile cafe konuşuluyor divan kurulunda ve şu kulüp 3 büyükler kategorisine girebiliyor.🖐️😄🖐️

İkarus2 лет назад
Galatasaray mı yapmış 😀😀😀
