Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Gewoon ziek dit…

20,854 views • 1 year ago •via X (Twitter)

11 Comments

Dan's Old Normal's profile picture
Dan's Old Normal1 year ago

Als het heel natuurlijk voelt om een kind te dragen, identificeer je je kennelijk tóch niet als man 🤡

🅿🅸🅴🆃🅴🆁 🆅🅴🆁🅶🅴🅴🆁's profile picture
🅿🅸🅴🆃🅴🆁 🆅🅴🆁🅶🅴🅴🆁1 year ago

Zegt ze dat nu echt "ik heb nog een baarmoeder liggen"?! Alsof het een gebruiksvoorwerp is dat je bij Coolblue kan kopen. Sommige mensen moeten gewoon geen ouder mogen worden.

Jan_Rap_010's profile picture
Jan_Rap_0101 year ago

Is ooit onderzocht hoe Hormone Replacement Therapy (HRT) uitwerkt op een foetus? En wat de mogelijke effecten zijn voor het kind op langere termijn?…

wim's profile picture
wim1 year ago

Een kennis van mij moet hormonen slikken ivm prostaatkanker, de bijsluiter meldt keurig... Gebruik voorbehoedsmiddelen, dit medicijn tast het ongeboren kind aan. Alle hormoonpreparaten zijn schadelijk voor het ongeboren kind

Jon83ams's profile picture
Jon83ams1 year ago

Heel ziek. En wat doen al die hormonen wel niet met zo'n baby.

A Dutchman in a Muslim country's profile picture
A Dutchman in a Muslim country1 year ago

Ik had die baarmoeder nog liggen, een duidelijk teken van een IQ van een hazelnoot.

Nordenslys #EalaFreaFresena - #StemZeWeg's profile picture
Nordenslys #EalaFreaFresena - #StemZeWeg1 year ago

Wat doet de verstoorde balans in hormonen voor zo'n baby, om nog maar te zwijgen over de situatie waarin het op moet groeien.

Maanvis 🇳🇱🍅's profile picture
Maanvis 🇳🇱🍅1 year ago

Oja, die.. wiens bruiloft compleet verpest was omdat de trouwambtenaar de huwelijksakte oplas!

Solar Heavy's profile picture
Solar Heavy1 year ago

you never heard this before

Albertus 🎗's profile picture
Albertus 🎗1 year ago

Vroeger goten ze daar een emmer water over, dat wilde wel eens helpen.

🍁Eliza 🍁's profile picture
🍁Eliza 🍁1 year ago

Vriendin is vrouw! Zij voelt zich man, is een vrouw! Dan hebben ze dus alsnog een piemel nodig ! 🤡🤡

Related Videos