Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Gewoon ziek dit…

20,854 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 11

Фото профиля Dan's Old Normal
Dan's Old Normal1 год назад

Als het heel natuurlijk voelt om een kind te dragen, identificeer je je kennelijk tóch niet als man 🤡

Фото профиля 🅿🅸🅴🆃🅴🆁 🆅🅴🆁🅶🅴🅴🆁
🅿🅸🅴🆃🅴🆁 🆅🅴🆁🅶🅴🅴🆁1 год назад

Zegt ze dat nu echt "ik heb nog een baarmoeder liggen"?! Alsof het een gebruiksvoorwerp is dat je bij Coolblue kan kopen. Sommige mensen moeten gewoon geen ouder mogen worden.

Фото профиля Jan_Rap_010
Jan_Rap_0101 год назад

Is ooit onderzocht hoe Hormone Replacement Therapy (HRT) uitwerkt op een foetus? En wat de mogelijke effecten zijn voor het kind op langere termijn?…

Фото профиля wim
wim1 год назад

Een kennis van mij moet hormonen slikken ivm prostaatkanker, de bijsluiter meldt keurig... Gebruik voorbehoedsmiddelen, dit medicijn tast het ongeboren kind aan. Alle hormoonpreparaten zijn schadelijk voor het ongeboren kind

Фото профиля Jon83ams
Jon83ams1 год назад

Heel ziek. En wat doen al die hormonen wel niet met zo'n baby.

Фото профиля A Dutchman in a Muslim country
A Dutchman in a Muslim country1 год назад

Ik had die baarmoeder nog liggen, een duidelijk teken van een IQ van een hazelnoot.

Фото профиля Nordenslys #EalaFreaFresena - #StemZeWeg
Nordenslys #EalaFreaFresena - #StemZeWeg1 год назад

Wat doet de verstoorde balans in hormonen voor zo'n baby, om nog maar te zwijgen over de situatie waarin het op moet groeien.

Фото профиля Maanvis 🇳🇱🍅
Maanvis 🇳🇱🍅1 год назад

Oja, die.. wiens bruiloft compleet verpest was omdat de trouwambtenaar de huwelijksakte oplas!

Фото профиля Solar Heavy
Solar Heavy1 год назад

you never heard this before

Фото профиля Albertus 🎗
Albertus 🎗1 год назад

Vroeger goten ze daar een emmer water over, dat wilde wel eens helpen.

Фото профиля 🍁Eliza 🍁
🍁Eliza 🍁1 год назад

Vriendin is vrouw! Zij voelt zich man, is een vrouw! Dan hebben ze dus alsnog een piemel nodig ! 🤡🤡

Похожие видео