Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Gewoon ziek dit…

20,854 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

11 Yorum

Dan's Old Normal profil fotoğrafı
Dan's Old Normal1 yıl önce

Als het heel natuurlijk voelt om een kind te dragen, identificeer je je kennelijk tóch niet als man 🤡

🅿🅸🅴🆃🅴🆁 🆅🅴🆁🅶🅴🅴🆁 profil fotoğrafı
🅿🅸🅴🆃🅴🆁 🆅🅴🆁🅶🅴🅴🆁1 yıl önce

Zegt ze dat nu echt "ik heb nog een baarmoeder liggen"?! Alsof het een gebruiksvoorwerp is dat je bij Coolblue kan kopen. Sommige mensen moeten gewoon geen ouder mogen worden.

Jan_Rap_010 profil fotoğrafı
Jan_Rap_0101 yıl önce

Is ooit onderzocht hoe Hormone Replacement Therapy (HRT) uitwerkt op een foetus? En wat de mogelijke effecten zijn voor het kind op langere termijn?…

wim profil fotoğrafı
wim1 yıl önce

Een kennis van mij moet hormonen slikken ivm prostaatkanker, de bijsluiter meldt keurig... Gebruik voorbehoedsmiddelen, dit medicijn tast het ongeboren kind aan. Alle hormoonpreparaten zijn schadelijk voor het ongeboren kind

Jon83ams profil fotoğrafı
Jon83ams1 yıl önce

Heel ziek. En wat doen al die hormonen wel niet met zo'n baby.

A Dutchman in a Muslim country profil fotoğrafı
A Dutchman in a Muslim country1 yıl önce

Ik had die baarmoeder nog liggen, een duidelijk teken van een IQ van een hazelnoot.

Nordenslys #EalaFreaFresena - #StemZeWeg profil fotoğrafı
Nordenslys #EalaFreaFresena - #StemZeWeg1 yıl önce

Wat doet de verstoorde balans in hormonen voor zo'n baby, om nog maar te zwijgen over de situatie waarin het op moet groeien.

Maanvis 🇳🇱🍅 profil fotoğrafı
Maanvis 🇳🇱🍅1 yıl önce

Oja, die.. wiens bruiloft compleet verpest was omdat de trouwambtenaar de huwelijksakte oplas!

Solar Heavy profil fotoğrafı
Solar Heavy1 yıl önce

you never heard this before

Albertus 🎗 profil fotoğrafı
Albertus 🎗1 yıl önce

Vroeger goten ze daar een emmer water over, dat wilde wel eens helpen.

🍁Eliza 🍁 profil fotoğrafı
🍁Eliza 🍁1 yıl önce

Vriendin is vrouw! Zij voelt zich man, is een vrouw! Dan hebben ze dus alsnog een piemel nodig ! 🤡🤡

Benzer Videolar