Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
"Gitme, kaybedince daha çok seveceksin.."
10 Yorum

Abdullah Bozdağ2 yıl önce
peki şu şarkının ağırlığını hakedecek birini bile sevememek

Hazal 🐺2 yıl önce
Bu şarkıyı her şey yolunda giderken dinlesem bile hemen içimde bir yerlerde bir kırıklık hissettirir öyle bir şarkı

s2 yıl önce
bu şarkı bana firyaz hatırlatıyor

rana2 yıl önce
“Git, sevince kaybedeceksin.”

Can2 yıl önce
Kaybedince daha çok seveceksin Biliyorum hiçbir anlamı yok yokluğunda...

Can Kemal2 yıl önce
Meğer ben onu çok önceden kaybetmişim

Beyzanur⁶¹2 yıl önce
Hiç bir anlamı yok, gerçekten

FİLOZOF2 yıl önce
Ali Atay gerçeği ile efkarın dozu NİRVANA

Duygu ރ2 yıl önce
savcımmm 🥹

ays.2 yıl önce
bu saatte nerden çıktın karsıma ya

