Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Glad fredag, ljud på 🎶🕺🏻
Комментарии: 11

Hahahaha vad i HELVETE?!! 😂 Otroligt klipp. Otroligt.

Derby på söndag mot bajen, men ändå är vi i kvar i era tankar.

Antar du att jag ska veta skillanden på hifdif grön och hifdif blå?

─────── ⋆˖ . ݁𝜗𝜚. ݁₊⋆ ─────── ⋆⭒˚ ⋆Somewhere over the Rainbow ⋆⭒˚.⋆ ⋅˚₊‧ ⋅˚₊‧ ⋅˚୨HollyDayle cover୧ ‧₊˚ ⋅ ‧₊˚ ⋅

Men det är ju Tess som är en så dålig domare ju

Så för att Tess Olofsson inte köpte difs konstanta filmande så är hon "inkvoterad"? Har man förstått pyjamaspojkarna rätt då?

”Vi blev rånade”

Haha älskar

Gulliksen är en jävla TÖNT

Fyfan va de är vidriga

Man saknar när apa kunde leva upp till smeknamnet ’järnkaminerna’. Då var de tuffa att möta och det small fram och tillbaka i derbyna. Moderna apa är bara ett gäng glasskärvor som grinar för allt och inget. Han den där mjukglass-norrbaggen är verkligen dagens apa personifierat
