Loading video...
Video Failed to Load
Goh, dat heb ik nu met Gaza ๐คท๐ผโโ๏ธ
91,441 views โข 1 year ago โขvia X (Twitter)
10 Comments

Dus dat. Waarom moet ik om Gaza geven? Ze hebben zelf op hamas gestemd. En aangezien moslims niet veel met ons hebbenโฆ.en ik weinig met hun.

Optyfen met dit kanker volk, dat dit รผberhaupt een podium krijgt op de nederlandse tv is te bizar voor woorden. Waarom moeten wij gedwongen samen leven met dit zooitje terroristen die het geen klote interesseert dat nederlanders sterven, zegt genoeg over ze!

Inderdaad, het kattengejank vanuit Gazawood doet mij ook zeer weinig. De hamster van mijn buurman is vanmorgen dood in zijn kooitje gevonden. Dat doet pas pijn, omdat hij juist nu zijn loopradje had ontdekt. ๐RIP Hammie ๐ข

Which side are you on? ๐ Make HUDI great again โค๏ธ #HUDI #Crypto #1000x #dyor #NFA

Ja i know, is al een bekend en oud filmpje maar dacht hey, ik gooi hem ff kort er weer in. Maar je hebt gelijkt, het is zo.

Nu zouden wij moeten gaan demonstreren, universiteiten bezetten en bijeenkomsten van moslims verstoren.

Dit is niet uniek hoor. Dit is een gedeeld sentiment onder heel veel moslims. En niet alleen over MH17.

Joh.

Ze haten ons vanuit hun zielloze hart.

Wat voor boodschap heb je aan zo een meurend w**f dat te lui is om sโmorgens het haar te kammen en te verzorgen.
