Sensitive content

This media may contain sensitive content.

Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

GOOD MORNING Y’ALL LET’S GET IT

45,172 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)

8 Yorum

Derrick M profil fotoğrafı
Derrick M2 yıl önce

I used to hate this ending but looking back I high key love it

Jorge Pernas profil fotoğrafı
Jorge Pernas2 yıl önce

First time seeing the ending fight in years. Stil get chills from it. I also love the use of Saite as the final battle music

NotFabAtAll profil fotoğrafı
NotFabAtAll2 yıl önce

Literal peak fiction

The Man of Aluminum profil fotoğrafı
The Man of Aluminum2 yıl önce

Fourze is still one of my favorite Riders. Also my first Figuart.

Justah Goblin profil fotoğrafı
Justah Goblin2 yıl önce

I've watched through a lot of heisei, neo heisei, and reiwa era riders... AND TO THIS DAY this is hands down my favorite ending to a rider series. Theres so much to love about it imo.

Username has returned|FC Kamen Rider|Boubaker| profil fotoğrafı
Username has returned|FC Kamen Rider|Boubaker|2 yıl önce

I used to hate this final fight (I still hate Gamo) but my god this is so fucking PEAK

devidevil888 (Commissions Open) profil fotoğrafı
devidevil888 (Commissions Open)2 yıl önce

Still my favorite rider and series.

𝚂0𝖚𝖑𝖆𝖗 profil fotoğrafı
𝚂0𝖚𝖑𝖆𝖗2 yıl önce

Good morning

Benzer Videolar