Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Görüşme bitti.. Ne dersiniz?
255,277 просмотров • 3 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Anadolu.. Bizim coğrafyamız, hiçbir ülkeye benzemez.. Hititler, Sümerler, Persler, Babil Lidya Frigya.. Yaşayan son uygarlık biz Türkler.. Huzur istiyoruz, ancak güvenlik olmadan huzur olmaz. Kılıçdaroğlu, Ümit Özdağ'ın güvenlik kaygılarını dikkate almalı, uzlaşma yolunu açmalı.

Ajanslar duyuruyor; Bugün.. 'Erdoğan ve Oğan İstanbul'da görüşecek' Bilginiz olsun.

Sn. Özdağ, beklediği kadar tatmin edici cevaplar alamamışa benziyor. Sn. Erdoğan'ın Sn. Oğan ile görüşme yapmayacağına dair beyanı bile, Zafer Partisi'ni ve Sn. Oğan'ı diğer yana itmeye tek başına kâfi gelmeyecek ve kuvvetle muhtemelen, Sn. Oğan tarafsız kalacağını açıklayacaktır.

Ben umutlu değilim! Şayet Kılıçdaroğlu Ümit Özdağ'ın Zafer Partisi nin ilkelerini kabul etseydi Ümit Özdağ anında olumlu cümle kurardı. Ümit Özdağ topu Zafer Partisi Ata ittifakı ve Sinan Oğan görüşmesine attı. Bu durumda Kk ilkeleri kabul etmemiş görünüyor

Biz ümit hocaya sonuna kadar güveniyoruz. O yanlış yapmaz Türk milletinin hayrına ne varsa onu isteyecek, yani o ne derse biz ona göre hareket edeceğiz.

Ya birlikte var olurlar ya da herkes tarih sayfalarında yerini alır. Milletin geleceği için herkes kendi hesabını bir kenara koymak zorunda.Vesselam!

Gelişmeleri sabırla, sakince beklerken, diğer taraftan Atatürk'ün açtığı yoldan gösterdiği hedefe hiç durmadan yürüyoruz. ❤️🇹🇷

Ata ittifakı tarafsız kalmalı, ilkelerine ihanet etmemeli ve kaybeden tarafta yer almamalı.

Çok net anlaşılmamakla birlikte sanki Özdağ ın yüzünde ve ses tonunda bir yakınlık ve iyimserlik hissettim.

Dedem her zaman ki gibi top çeviriyor , sonra taça atar..

