Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Gràcies, gràcies i gràcies 🧡
418,329 просмотров • 3 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 7

Enrique Martínez3 лет назад
ADIÓS 👋

𝕃𝕒 𝔸𝕤𝕚𝕤𝕥𝕖𝕟𝕥𝕖 𝕕𝕖 𝕝𝕒 ℂ𝕠𝕟𝕕𝕖𝕤𝕒𓂀3 лет назад
Borracho

💙💛❤️ Eduart 🇪🇦🇮🇹🇮🇱🇺🇦3 лет назад
Arreateles ya d'una puñetera volta a Manresa y no tornes mes, BORINOT

Sariiii3 лет назад
Gràcies a tu, sempre! Meravella de ciutat que ens has deixat a les valencianes... He passat huit meravellosos anys en els que podia dir a tot arreu que soc valenciana i estant orgullosa de dir-ho. Infinites gràcies, de veritat.

Rafa 🇪🇸 ✝️3 лет назад
A tú casa, gracias.

💙💛❤️ Eduart 🇪🇦🇮🇹🇮🇱🇺🇦3 лет назад
Esto es lo que el pueblo valenciano piensa de ti, NINOT

Arts FS3 лет назад
En el 2011 cuando pude votar por primera vez te vote, sabiendo que solo ibas a sacar 1 o 2 regidors como mucho...Lo que paso después ya lo sabemos todos. Gracias @joanribo como dice la @LaFumigaBand contigo desde la "llavor fins a la fotosíntesis".


