Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Gràcies, gràcies i gràcies 🧡
418,329 görüntüleme • 3 yıl önce •via X (Twitter)
7 Yorum

Enrique Martínez3 yıl önce
ADIÓS 👋

𝕃𝕒 𝔸𝕤𝕚𝕤𝕥𝕖𝕟𝕥𝕖 𝕕𝕖 𝕝𝕒 ℂ𝕠𝕟𝕕𝕖𝕤𝕒𓂀3 yıl önce
Borracho

💙💛❤️ Eduart 🇪🇦🇮🇹🇮🇱🇺🇦3 yıl önce
Arreateles ya d'una puñetera volta a Manresa y no tornes mes, BORINOT

Sariiii3 yıl önce
Gràcies a tu, sempre! Meravella de ciutat que ens has deixat a les valencianes... He passat huit meravellosos anys en els que podia dir a tot arreu que soc valenciana i estant orgullosa de dir-ho. Infinites gràcies, de veritat.

Rafa 🇪🇸 ✝️3 yıl önce
A tú casa, gracias.

💙💛❤️ Eduart 🇪🇦🇮🇹🇮🇱🇺🇦3 yıl önce
Esto es lo que el pueblo valenciano piensa de ti, NINOT

Arts FS3 yıl önce
En el 2011 cuando pude votar por primera vez te vote, sabiendo que solo ibas a sacar 1 o 2 regidors como mucho...Lo que paso después ya lo sabemos todos. Gracias @joanribo como dice la @LaFumigaBand contigo desde la "llavor fins a la fotosíntesis".


