Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Gras is elders dus toch niet groener 🤣
64,594 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 11

Dan ligt er het beste vis en het lekkerste vlees, volop groenten en fruit en wat doe je, je gaat een hamburger maken.

Dat dacht ik ook 🤣. Als je twee pitten hebt, neem je lekkere vis mee. Wat groente, citroentje en olijfolie om een lekkere salade te maken, vers stokbroodje en een lekker wijntje. Klaar!

Dat mens kan beter HIERO in Rotjeknor blijven en daar een hamburgertje maken voor haar man. Laat Frankrijk maar over aan liefhebbers van het betere eten.

Dit is gewoon een sketch waardig ❤️

Where the grass is always greener 🍃

Kan zij geen voetbal wedstrijden gaan becommentariëren.🤣

Heerlijk hoe ze ‘pleurt op’ zegt 🤣🤣🤣

Wat moet dat stel in hemelsnaam in Frankrijk? 😱

@bakkerswuuf Frankrijk is al jaren super duur.

We een hele schone nette supermarkt.

Gossiemijne komt die ergens onder een grote steen vandaan. Pijnboompitten & cashewnoten zijn altijd aan de prijs. Appie heeft tegenwoordig ook waterstuiving op de groentenafdeling. Die knollen zijn knolrapen. Zit veel calcium in trouwens.


