Loading video...
Video Failed to Load
Grup maçlarını böyle izledik
9 Comments

Sedat IRMAK®2 years ago
Hesaplar hesaplar hesaplar

Cem Ocan2 years ago
20 yıldır aynı noktadayız 😁

Citizen Kane2 years ago
Almanya yenilince biz de yenilmis sayiliyoruz desen tam olacak usta

𝔾ö𝕜𝕙𝕒𝕟 𝔸𝕍ℂ𝕀2 years ago
Hesapsız , kitapsız , dümdük olmuyor hiç bir işimiz ülkece.. Neyse ki 2. Olursak avusturya geliyor ama 3. Çıkarsak ispanya o sebeple çekya'yı yenmek yda en kötü berabere kalmamız şart oldu. 😁

Zafer2 years ago
Müdür? @hakngzl @mcbarisekmen 😂😂😂

akın2 years ago
Yarın cekyadan pompa yicemizi bilmeyen var mı?

Ciro Romeo Mertens 🦁2 years ago
Senin hızın karşısında söylemek istediğim ahahahsjdja

Hank2 years ago
En iyi 4. kısmında koptum

Fikret Samancı2 years ago
En iyi dördüncü 😂😂
