Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Günaydın gençler. Yorum yok!
852,662 Aufrufe • vor 3 Jahren •via X (Twitter)
10 Kommentare

"VEFA" İstanbul'da bir semtin adıdır @hcimsit

kılıçdaroğlunu dinlemek yerine halkı dinledigi icin mi bu tripler

hayattaki en yüksek mertebe "güvenilir insan" olmaktır.

Akşeneri pek de sevmem ama biat etmekle, şükran duymak farklı şeyler diye düşünüyorum. Madem baştan KK adaylığı olmazsa olmazdı, aylarca ne konuştular?

Daha şükran olmak ile biat etmek arasında ki farkı göremiyorsunuz.

Ben hiç inanmamıştım kendisine; eninde sonunda masayı devirip, insanları büyük hayal kırıklığına uğratacağını düşünüyordum nedense! 😏

Her geçen gün daha da anlam kazanıyor. Gençler 👍

Hep aynı taktik. KK aileye emanet, daha önce de Erdoğan ile ailece görüşülüyordu vs. vs. Aile kavramı üzerinden güven, oy devşiriyor. Hiç bir kutsalları yok ve hepsi aynı.

Meseleyi anlayamamaktaki maharetiniz gözlerimizi dolduruyor.

"Rüzgarsız Havada Dönen Fırıldağın Mutlaka Bir Üfleyeni Vardır" Süleyman Demirel
Ähnliche Videos
Sensitive content
Yorum yok, yorum yok. 👀
mühendisyen
186,261 Aufrufe • vor 2 Jahren
Sensitive content
Günaydın gençler. Utanma olmayınca Ne derseniz deyin Kösele!
Hüseyin Cimşit
105,820 Aufrufe • vor 1 Jahr
