Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Günaydın gençler. Yorum yok!

852,662 Aufrufe • vor 3 Jahren •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Uğur Poyraz
Uğur Poyrazvor 3 Jahren

"VEFA" İstanbul'da bir semtin adıdır @hcimsit

Profilbild von ömer
ömervor 3 Jahren

kılıçdaroğlunu dinlemek yerine halkı dinledigi icin mi bu tripler

Profilbild von Noyan Çalıkuşu
Noyan Çalıkuşuvor 3 Jahren

hayattaki en yüksek mertebe "güvenilir insan" olmaktır.

Profilbild von Pınar Alyansoğlu
Pınar Alyansoğluvor 3 Jahren

Akşeneri pek de sevmem ama biat etmekle, şükran duymak farklı şeyler diye düşünüyorum. Madem baştan KK adaylığı olmazsa olmazdı, aylarca ne konuştular?

Profilbild von Erdal bakkal
Erdal bakkalvor 3 Jahren

Daha şükran olmak ile biat etmek arasında ki farkı göremiyorsunuz.

Profilbild von Serpil GRN 🇹🇷♥️ATA♥️🇹🇷
Serpil GRN 🇹🇷♥️ATA♥️🇹🇷vor 3 Jahren

Ben hiç inanmamıştım kendisine; eninde sonunda masayı devirip, insanları büyük hayal kırıklığına uğratacağını düşünüyordum nedense! 😏

Profilbild von Yılmaz B.🇹🇷
Yılmaz B.🇹🇷vor 3 Jahren

Her geçen gün daha da anlam kazanıyor. Gençler 👍

Profilbild von yok yok
yok yokvor 3 Jahren

Hep aynı taktik. KK aileye emanet, daha önce de Erdoğan ile ailece görüşülüyordu vs. vs. Aile kavramı üzerinden güven, oy devşiriyor. Hiç bir kutsalları yok ve hepsi aynı.

Profilbild von Ötgen
Ötgenvor 3 Jahren

Meseleyi anlayamamaktaki maharetiniz gözlerimizi dolduruyor.

Profilbild von jEoPoLiTik KiŞiLiK
jEoPoLiTik KiŞiLiKvor 3 Jahren

"Rüzgarsız Havada Dönen Fırıldağın Mutlaka Bir Üfleyeni Vardır" Süleyman Demirel

Ähnliche Videos

Yorum yok, yorum yok. 👀
0:11

Sensitive content

Yorum yok, yorum yok. 👀

mühendisyen

186,261 Aufrufe • vor 2 Jahren