正在加载视频...
视频加载失败
Günaydın. Kar izliyorum 🤍
10 条评论

Gunes A. 🎞📸1 年前
Tadını çıkar Evre. Nasıl da güzeldir şimdi orası. Bizde de bu hafta 15 derece olacakmış. Bu sene de kar yok bize.

Evre B. Clarke1 年前
Bizimki de tutmaz bakma sen. Öyle yalandan şov yapıyo🥲

Yaprak Bilgili1 年前
Cok güzel ya, yagisi da sonrasi da

zuzu1 年前
Karların her tanesi sana sağlık huzur getirsin güzel Evre…

Nilgün ARISAN1 年前
ne güzel yağıyor

Merve Başak1 年前
Ne güzel yağıyor sakin sakin, umarım biz de görürüz beklemedeyim🥰

Murat1 年前
Gerçek olmayacak kadar güzel bir manzara.

Tugba Aktemur Özalp1 年前
Evre sana en güzel enerjileri gönderiyorum. Aynı yastayız, aynı yerlerde büyümüşüz, seni tanıyor gibiyim. İyiliğin için dua ediyorum.🙏

su1 年前
Ooo manzara şahane 💜

Too glam to give a damn1 年前
Ne kadar huzurlu duruyor 🫂🥲
