Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Haftaya görüşmek üzere…
49,238 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

Sadakat Hanım bir şeyler yap ne olur nur yüzlü insan 🌹🥺 Melek gibi bir insansın müsaade etme bu yuvanın dağılmasına. 🙏🏻

Watch THE INTERVIEW

Abla şu ikisini dağda ki Albora konağına kaptasana bişi denicem de

Kaya ve Zerrin evlenseydi daha iyi olacaktı konak şenlenecekti iki tane istenmeyen gelin ve Sadakat kaynana izlemek çok keyifli olurdu

Şunlara bi konak aş hayrına be sadocum iki baş başa kalsınlar kendilerine gelecekler başımız ağrıdı kavga dövüşş be

Neden nare hala boşanmadı ??

abla fidanı demiri ve zerrini vur

Heves kalmadı Gonca abla

Valla bu gidişle zor Mineden bıktım ne anlatmaya çalışıyorsunuz anlamadım

Neden Nare istemedi adamla aynı evde ?

Yaktınız yine bizi😂 Emeklerinize sağlık.🤟🏻




