Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

304,035 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

11 Kommentare

Profilbild von Cewski 🐯
Cewski 🐯vor 1 Jahr

ben kendim normal taraftar olarak :)

Profilbild von Solar Heavy
Solar Heavyvor 1 Jahr

hey do you like cinematic music?

Profilbild von Batuhan
Batuhanvor 1 Jahr

Helal olsun reis.çok haklısın şu ülkede tamamen dogru yonetilmiş bi mac kalmadı artık herkes kendi takımı acisindan konusuyo

Profilbild von Onur derin
Onur derinvor 1 Jahr

Ben bir Fenerbahçeli olarak gedsonun pozisyona penaltı dedim cengo sende İbrahim Hatipoğlu gibi algı yapıyorsun

Profilbild von Hong Konglu Bahis Baronu
Hong Konglu Bahis Baronuvor 1 Jahr

O zaman o b*ku yicen sen feneri tut gökkuşağı

Profilbild von Deniz 🇮🇹
Deniz 🇮🇹vor 1 Jahr

Dinlemedim ama haklısın abi

Profilbild von Halil1907
Halil1907vor 1 Jahr

Güzel yorum 👏

Profilbild von Fanatikinyo
Fanatikinyovor 1 Jahr

Ulan karaktersiz herif boş boş konuşma kendi önünden ye şerefi si…

Profilbild von Conqueror777
Conqueror777vor 1 Jahr

İn şu salıncaktan cengiz yeter

Profilbild von Şahin Şef WARZONE
Şahin Şef WARZONEvor 1 Jahr

Kuşların leş kardeşliği şer kardeşliği.

Profilbild von Fenerbahçe
Fenerbahçevor 1 Jahr

Boş yapma lan tırrek, osayi ye yapılan net penaltı.

Ähnliche Videos

Coşkun’unkini bu yesin.
1:28

Sensitive content

Coşkun’unkini bu yesin.

Replik Gelsin

13,881 Aufrufe • vor 7 Monaten