Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Hak yiyen bok yesin.
11 Kommentare

Cewski 🐯vor 1 Jahr
ben kendim normal taraftar olarak :)

Solar Heavyvor 1 Jahr
hey do you like cinematic music?

Batuhanvor 1 Jahr
Helal olsun reis.çok haklısın şu ülkede tamamen dogru yonetilmiş bi mac kalmadı artık herkes kendi takımı acisindan konusuyo

Onur derinvor 1 Jahr
Ben bir Fenerbahçeli olarak gedsonun pozisyona penaltı dedim cengo sende İbrahim Hatipoğlu gibi algı yapıyorsun

Hong Konglu Bahis Baronuvor 1 Jahr
O zaman o b*ku yicen sen feneri tut gökkuşağı

Deniz 🇮🇹vor 1 Jahr
Dinlemedim ama haklısın abi

Halil1907vor 1 Jahr
Güzel yorum 👏

Fanatikinyovor 1 Jahr
Ulan karaktersiz herif boş boş konuşma kendi önünden ye şerefi si…

Conqueror777vor 1 Jahr
İn şu salıncaktan cengiz yeter

Şahin Şef WARZONEvor 1 Jahr
Kuşların leş kardeşliği şer kardeşliği.

Fenerbahçevor 1 Jahr
Boş yapma lan tırrek, osayi ye yapılan net penaltı.
