Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Halil konakçı Hoca ; Üzülüyorum ...
53,253 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
9 Yorum

Şeriat istememek Allahın emirlerini kabul etmemektir

O kadar haklı ki...

Nisa Suresi, 116. ayet: Hiç şüphesiz, Allah, Kendisi'ne şirk koşanları bağışlamaz. Bunun dışında kalanlar ise, (onlardan) dilediğini bağışlar. Kim Allah'a şirk koşarsa elbette o uzak bir sapıklıkla sapmıştır.../ Yaratmakta yönetmekte kanun koymak sadece ALLAH CC aittir.

haklisin hocam haklisin bende ayni üzüntüyü yasiyorum

Ülkede laikliği İslam karşıtlığı olarak anlayan, uygulayan çok insan var.

Bu sahtekarın peşinden giden dinden çıkar. Koskoca peygamber efendimiz bile kimse din için zorlamamıştir. Bu kim ki milleti zorla dine çağırıyor. Konuşmasından suratından kin nefret akıyor. Hangi hoca milletin korkusundan korumayla geziyor. Hiçbiri Ama bu öyle korkak .??

Arkadaş yaaa cahil insandan dur dur kaç laiklikle ne alakası var bunların insan medeni olup Rabbime inanıp inançlı olamayacak mı?yürü git hoca pislik Müslümanlığı senden öğreneceğiz biz bilmiyoruz sen önce Allahla kul arasına girilemiyeceğini öğren

Laikliğin tarifini yapmak lazım. Ve Türkiye de Laiklik ne demek bu daha önemli. Türkiye de Laiklik İslam düşmanlığı demek. İslamiyet muhalif tarafı tutmak demek bu taraf ne olursa olsun isterse batıl olsun önemli değil.

Hocamın ağzına yüreğine sağlık
