Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Här bor jag🤣
45,863 Aufrufe • vor 3 Jahren •via X (Twitter)
10 Kommentare

ostkrokenvor 3 Jahren
Är detta vad man kallar en snabbtitt, eller blixtvisit? 🤩

A Girl Has No Namevor 3 Jahren
Japp 🤣

berthvor 3 Jahren
Jösses vad det gick undan 🤪 men fint har du det 👍👍

A Girl Has No Namevor 3 Jahren
❤️

🇸🇪 Lilla My 🇸🇪vor 3 Jahren
Jätte fint och mysigt, älskar mycket fönster och ljus ❤️ Där bor du bra ❤️

A Girl Has No Namevor 3 Jahren
🥰

Bart Söndagsbarn ⚦vor 3 Jahren
Vackert, Arya.

A Girl Has No Namevor 3 Jahren
❤️

Johan S 🇸🇪🇺🇦vor 3 Jahren
Du har ordningssinne. Ingen OCD? 😉

A Girl Has No Namevor 3 Jahren
Nä 😊

