Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Här stormar Alexander Bard ut från debatten
104,044 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

Gay.

Alexander Bard är verkligen fjollig när han lämnar studion. Bögfjollig.

Vilken öppenhet Bard uppvisar genom sin ovilja att prata om något utanför "vad han kom dit för att tala om" hahaha

Hej @Bardissimo ! Var du tvungen att gå på så hårt med fulspel/personangrepp/intolerans/clusterbomba debatten/fly mot Mats? Hade han så rätt i sak?

Den där jävla dåren.

Lätt barnsligt vid ett första påseende men han visar dock att han har principer och håller fast vid dem, som att ingå avtal och att hålla sig till det ingångna avtalet.

bögigt

Där rök nog Riks chanser att få in Bard i studion fler gånger...

Varför ville han inte prata om hela ämnet? Blev det för privat. Saknar han moralisk kompass. Vad bra då att man kan storma ut som en diva efter att ha hållit hand med en annan vuxen man och pratat "allvar".

Han ska alltid gå när diskussionen inte går exakt som han vill, väx upp

