正在加载视频...
视频加载失败
Harikasın Ataşehir… ❤️
255,574 次观看 • 2 年前 •via X (Twitter)
7 条评论

@atasehirbld Yaptığınız en kötü konser , ses sistemi o kadar kötü ki boğuk bir ses bastan başka birsey duyulmuyor beynimiz şişti. 23.00 biticekti halen bir uğultu bitmedi, işkence yazık harcanan paralara..

Ezana biraz saygı!!

Hersey iyi guzelde ezana biraz saygi, ayiptir ayip!!!!

31 mayista arayıp kumbaranin bosaltilmadigini insanlarin kumbaranin etrafina şişeleri biraktigini bildirdim hala geri dönüşüm kumbarasi bosaltilmamis yer Kayışdağı eylülüm sokak Ataşehir belesiyesi iyi çalışıyor tebrikler..

Bunu düzenleyene, ses sistemini kurana, hele hele şuan 23.09 hala pazar akşamı devam ettiren herkese yuh olsun , medeniyetten nasibini almamış sözde zeki topluluk..ayıp ulan ayıp yarın iş güç var herkes sizin gibi işsiz güçsüz boş gezen mi?

Harikasın onursal başkanım

🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
