Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
"Hatay benim şahsi meselemdir."
1,715,256 Aufrufe • vor 3 Jahren •via X (Twitter)
10 Kommentare

Mehmet The Turkvor 3 Jahren
😔

A.BUĞRA👓vor 3 Jahren
Umudumuz hep baki. Bugün her zamankinden daha kararlı bir biçimde, umudu bize aşılayanın izindeyiz…

✨💫seee🐘vor 3 Jahren
Okulum, anılarım, arkadaşlarım kaybettiğim arkadaşlarım😞🖤

rujellavor 3 Jahren
yokluğunda..

İbrahimvor 3 Jahren
Deprem için çok üzülüyorum. Hatay ve Atatürk kelimelerini aynı cümlede görünce daha çok hüzünleniyorum. Allahım sen yardım et 🤲

syvor 3 Jahren
Okulum..❤️🩹❤️🩹

M_CemalArslanvor 3 Jahren
Ahh lise yıllarımız @funarsln

Capt.JackSparrowvor 3 Jahren
Bizim de lise anilarimiz mazide kaldi. Tarihi Antakya lisesine yazik olmus.:(

Kadir K.vor 3 Jahren
Lise yıllarım bu duvarlarda yazılı ve savaşmaya devam etmiş

希望vor 3 Jahren
Senin meselen bizim meselemizdir Paşam🖤


