Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Hatay stadyumunun son hali.
2,025,860 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
10 Kommentare

“Hatay benim şahsi meselemdir” diyen bir liderden “Oy yoksa yardım da yok” diyen bir yönetime

Son Golü Atan Ve O Son Gole Sevinen Kişilerin Çoğu Yaşamıyor...

Son maç ve o son golü atan Atsu geldi aklıma vay be 😞

Ne üzücü şey. Ne hayatlar söndü orada ama hayatın devam ettiğini, doğanın sanki oradaki her nefsin bir ruhuymuşçasına canlandığını görüyoruz.

Gençlik ve Spor Bakanlığı neden insanları mental olarak iyileştirmek için bu stadı yeniden hayata geçirmiyor? Hayatı normalleştirme adımları 25 yıl sonra falan mı atılacak?

Böyle bir deprem felaketini daha önce hiç bir ülke yaşamamıştır

İnsan çok tuhaf oluyor 2-3 dk kaldım dilim damağım kurudu.

Kelimeler boğazımda kaldı umarım eskilere dönebiliriz🥺🥺

Yazık insanın boğazı düğümleniyor

Vay be 1 sene olucak yarın Allah rahmet eylein mekanları cennet olsun 🙏
