Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Häv väskförbudet nu! 💼✅🏟️
46,760 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

Micke Mühlegg1 yıl önce
Känner igen en terrorist när jag ser en. Förläng förbudet. Nu!!

Johannes1 yıl önce
Bra Wilberg! Hyllar solglasögonen🙌🏻

Olle1 yıl önce
Amen

Weekend In Paradise 👟1 yıl önce
Häv Väskförbudetpartiet 2026!

Anton1 yıl önce
Helt rätt! Jag som har möjlighet att jobba på distans när man möter ex Brynäs, skulle ju gärna jobba en dag från Gävle (eller på tåget), glida på matchen på kvällen och sedan hem men istället får man ta timmar ledigt för resan eller låta kollegan skriva kod och kolla på hangout.

Marcus Wilberg🍋1 yıl önce
Precis så

Lurifixen1 yıl önce
I Europa finns inget väskförbud

Ludwig Eriksson1 yıl önce
Räcker väl om vi har det för muslimer🤷♂️

Marcus Wilberg🍋1 yıl önce
Idiot

Bengan1 yıl önce
🤣🤣

Marcus Wilberg🍋1 yıl önce
?





