Sensitive content
This media may contain sensitive content.
Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Hayırlı cumalar :)
12,497 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

Her yarışta 100metre geri gelen Maiden at, GR3 İnönü açık yarışı kazanıyor. Bi ipnelik olduğu belliydi. Dopingli çıkmıştı ve Sonunculuğa alındı. Tabi giren bize girdi yine 😀

Ali Kayakıt'ı çok beğenidim. Ama burda sadece önündeki ekrandan yarışı anlatması ve son 50 ye kadar adını söylememesi yakışmamıştı

Herkes kameramana sallıyor da naapsın adam lüte hasret, basmış zoomu ne güzel izliyor, kaç senede bir oluyor böylesi :)

Ogün İzmir hipodromunda idim vardı 2 at ile bende armağan 5 den yatmıştım hıç üzülmemiştim koşuya giderken andımız okunuyordu armağan oradan tüyo gelmişti aslında yazıcam dedim unuttum böyle bir hatıra sı var bende🥴

Ne ara bariyer dibine girdi anlamdim bu yarışı bir türlü

😀

Kamera resmen atı unutmuş

Tarihin en komik kamera odaklama olayıdır varya şu spikerin dürbün değil kameradan anlatmasıda olayı efsane hala getirmiş mükemmel ya 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 zannedersin bariyerden atladı geldi içerden 🤣🤣🤣

Nerden geldi o

Ali Kayakıtın halt etmesi, televizyondan yarış anlatırsan ağaca çıkarsın
