Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Hayırlı olsun… #ErganDağı
19,374 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Valim gece acayip derecede soğuk olduğu için buzlanma riskine karşı olarak 1 günlük resmi tatil ilan etmeniz çok doğru bir hareket olacaktır

Tatil haberi bekliyoruz valim diğer şehirlerde sadece buzlanma tehlikesi olabilir diye bile tatil yapılıyor bizim burada her taraf kar onların ki can bizimki değil mi

sadece instagrama fotoğraf atmak için giden tayfa mı okuyacak yoksa bir bardak çaya 100 lira istenen mekanlar olmasına rağmen kredi çekip 2 saat poşetle kayar geliriz ya diyen tayfa mı? hayırlı olsun inşallah

Sayın valim bugünde tatil olsa Allah Sizden Razı Olsun

Sayın valim yarın okullar tatil olabilir mi 4 yaşındaki yavrum sabahın 7 sinde okula nasıl gidecek Allah rızası için bir gün daha tatil istiyoruz sizden😔

Hayırlı olsun...

TATİL

VALİM YAPIN ŞU TATİLİ YA

Valim geceleyin kar gösteriyor onun üstüne okula gideceğimiz zaman -17 gösteriyor lütfen tatil edin yoksa yok yazılıcaz çünkü gidemeyeceğiz

Sayın valim ben Hüseyin cemal Akdağ 7. sınıf öğrencisiyim ve sabah servis beklerken çok üşüyorum yarında havanın çok soğuk olacağı gözüküyor bundan dolayı yarında okulları tatil yaparmısınız iyi geceler diliyorum
