Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Helal olsun..

69,657 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 33

Фото профиля Hasan Darıcı
Hasan Darıcı1 год назад

Sen toplumun huzuru bozacak kamu düzenine karşı gelecek polise asit atacak polise taş atacak Polis ne yapacaktıya az bile yapıyor polis

Фото профиля Hakan Kulaberoglu
Hakan Kulaberoglu1 год назад

Senin verdiğin vergininde seninde muhatapmi var konuşacak hıyar mikrofonu olan sky çıkıyor önüne gelene tutuyor o mikrofon

Фото профиля A A
A A1 год назад

Birileri götürür, aptallar destek çıkar

Фото профиля Ali Arslan
Ali Arslan1 год назад

Zaten bi vergi siz ödüyorsunuz..

Фото профиля A A
A A1 год назад

Senin çocukların rahat durmuyor ki😄

Фото профиля 🇹🇷Reis🇹🇷 🇵🇸
🇹🇷Reis🇹🇷 🇵🇸1 год назад

Polis kimin? Bizim.. Cami kimin? Bizim.. Yollar kaldırımlar kimin? Bizim.. Öyleyse sizin çocuklarınız niye bizim polislere sopa, balta ve asitle saldırıyor küfür ediyor, Camileri yolları kaldırımları tahrip ediyor?

Фото профиля Ayhan Polat
Ayhan Polat1 год назад

Vergiyi veren sadece sizmişsiniz gibi konuşuyorsunuz o zaman her vergi veren polise taş atma hakkına sahip olsun ! Aynı Protestolar Erzurum'da oldu vatandaş Anayasal hakkını kullandı sloganını attı Tek bir gözaltı olmadı acaba neden Çünkü tek bir taş atılmadı küfür yoktu

Фото профиля ALİ DADAŞ
ALİ DADAŞ1 год назад

Mantığa bi ya 😂😂😂

Фото профиля Osmanlı Torunu
Osmanlı Torunu1 год назад

Senin bakış açını sikim yaşında var yavşak

Фото профиля Hasan 🇹🇷͜͡✯
Hasan 🇹🇷͜͡✯1 год назад

Polise küfreden sizin oç larınız, Polise saldıran sizin oç larınız, cami kenarına işeyen sizin oçlarınız, o piçlerinize söyleyin dışarı çıkıp Polise saldırmasınlar yoksa sonra ağlarsınız işte. Vergi veriyormuş sorsan oç hayatında ödememiştir…

Фото профиля GOKU22GS
GOKU22GS1 год назад

Ne kadar vergi oduyon lan

Фото профиля Temas Yok
Temas Yok1 год назад

O polis memurları senden daha fazla vergi vermiyorsa bende bir şey bilmiyorum

Фото профиля zampara45
zampara451 год назад

Senin çocukların mahallenin. Kopekligini yapiyorda ondan gazla su dikiyor aslinda ya zehirlememiz yada kisirlastirmamiz lazım

Фото профиля Shakir
Shakir1 год назад

Zurt

Фото профиля Fatih Arslan
Fatih Arslan1 год назад

Ağzına sağlık abi, anlatılacak en güzel şekilde anlatmışsın.

Фото профиля slymn
slymn1 год назад

Eyleme katılanlar mı veriyor vergiyi Verdiğiniz vergilerin kaşığı yaptığınız zararda fazla

Фото профиля Sen seni bil
Sen seni bil1 год назад

👏👏👏👏👏

Фото профиля ALpeR⚔️
ALpeR⚔️1 год назад

Hindistanlı Piccc yine cıkmıs sokaklara

Фото профиля ⚡ILKY⚡MKA⚡GS🦁⚡
⚡ILKY⚡MKA⚡GS🦁⚡1 год назад

👏👏👏

Фото профиля Ahmet Said Çankır🇹🇷
Ahmet Said Çankır🇹🇷1 год назад

Verin dayının parasını...

Фото профиля M.Zeki.S.
M.Zeki.S.1 год назад

Fareef ne anlatıyo bu dayı la. Amk nerden buluyon bu tipleri yaa. Bi söz vardı aklıma geldi. “ bok boku kenefte bulurmuş”. Çaktıınn

Фото профиля bayram cvs
bayram cvs1 год назад

Adam tipi tam bir alkolik...

Фото профиля dq
dq1 год назад

Riv riv riv bence gazi az bastılar daha yoğun olsaydı daha şekilli olurdu siz ancak bundan anlarsınız babaya el kalkmaz gazeteci efendi

Фото профиля İsmail
İsmail1 год назад

Yallah Afganistan’a

Фото профиля Arif Kocabıyık
Arif Kocabıyık1 год назад

AA'na gitsek

Фото профиля Alp Bora
Alp Bora1 год назад

@tamercan23 polise asit atan,bankalrı dükkanları yağmalayan, otobüsleri yakanlar bunlar terörist dhkpc mlkp zarzurt sende çocuklarına sahip çık örgütlere girmesinler jopu gazı yemesinler. tabi sende o örgütlerden değilsen sahip çıkarsın

Фото профиля İSİMSİZ
İSİMSİZ1 год назад

Pezevenge bak derdi polisle. Polis devletin memuru sık demişler sıkmış. Götün yiyorsa git sıktıranlara laf et. Polisin maaşını vergisiyle veriyormuş alsın anasının bi tarafına soksun. Polisin 10 gün boyunca nasıl çalıştığını biliyormu bu pezevenk...

Фото профиля Erol
Erol1 год назад

Beyin eror vermiş..

Фото профиля Jay Jay
Jay Jay1 год назад

Sizin ıq nuz kaç ya vallahi. Lan oğlum polis neden durduk yere gaz durduk yere su sıksın be a.m.k cahili. Toplumsal olaylarda yasadışı gösteri hakkın yok.! Yasalar çerçevesinde demokratik hakkını savunacaksın gösterini yapacaksın sonrada s.o evine gideceksin bu kadar basit

Фото профиля şennur atam
şennur atam1 год назад

Yangınlarda su bulamıyoruz başka şeylere gelince sular dere oluyor .

Фото профиля Adem🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Adem🇹🇷🇹🇷🇹🇷1 год назад

Bu içerde mi daha çıktı mı?

Фото профиля Mehari🇹🇷🇹🇷
Mehari🇹🇷🇹🇷1 год назад

Bankamatikci karektersiz Utanmaz sizin elinize o mikrofonu verenin tasa …….

Фото профиля Tahir Aslan
Tahir Aslan1 год назад

Bu şapşik yine çıkmış piyasaya

Похожие видео