Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

651,628 views • 3 years ago •via X (Twitter)

9 Comments

CanEsra🇹🇷's profile picture
CanEsra🇹🇷3 years ago

Sana haram olsun varsa hakkımız

KEMAL HABACI's profile picture
KEMAL HABACI3 years ago

Ahmet abi yaşayanlardan helallik alınır evet. O yüzden ben başbakanlık dònemi için sana yaşayan bir vatandaş olarak hakkımı helal etmiyorum

Mustafa Nuri SUNGUR's profile picture
Mustafa Nuri SUNGUR3 years ago

AK Parti’de siyaset yaptığınız dönemde “Bir gün bu davaya ihanet edersem yüzüme tükürün” demiştiniz ya!

atalay saban's profile picture
atalay saban3 years ago

Benim hakkım sana haram olsun

mehmet sarısoy's profile picture
mehmet sarısoy3 years ago

100 yıl kolay bitmeyecek Batıya iyi destek oluyorsunuz Devlet millettir millet devlettir @RTErdogan biziz

Murat Karayakas's profile picture
Murat Karayakas3 years ago

Oyumuzu senin için vermedik, ama bizim oylarımızla makam sahibi oldun, zerre miskal hakkımız varise haram olsun

Mehmet Çetin's profile picture
Mehmet Çetin3 years ago

Siz Erdoğan ile helalleştiniz mi?

🇹🇷MİRALAY BEY 🇹🇷's profile picture
🇹🇷MİRALAY BEY 🇹🇷3 years ago

Milletimizin derdine bak Bunların derdine bak Milletimizin acısı taze göz yaşı kurumadan yapılan siyaset siyaset değildir Ayıptır yaptığınız nedir bu Devletimizi suçlama algısı Bırakın acımızı yaşayalım bırakın boş siyasetinizi

@Nurbanu_Sultan1453's profile picture
@Nurbanu_Sultan14533 years ago

Bu Sözüm ERDOĞAN'A HAKKIM HELÂL OLSUN REİS Bu da Sana Gelsin 👇👇👇😉

Related Videos

cübbeli bana yaşattıklarını, kendisi de yaşamış. Üzüldüm açıkçası… Neydi o söz? “Kınadığınızla sınanırsınız”‼️ Bundan bir süre önce, benim adıma sosyal medyada açılmış yüzlerce sahte hesaptan birinden yapılan yazışmalar gerekçe gösterilerek bana akıl almaz iftiralar atıldı. ‘Hırsızlıktan, kız kaçırmaya’ kadar uzanan korkunç suçlamalarla hedef gösterildim. Kimler yoktu ki bu linç kampanyasında? cübbelisinden hadi özışığına, gazete görünümlü yığınlardan, karanlık köşelerde pusu kuranlara, trollere kadar organize bir kötülüğün hedefi haline getirildim. “Yahu, aloooo o ben değilim, bir yanlışlık var” desem de devam ettiler buna. Yeğenlerimin okulları öğrenilmiş, okula gidememişti… Arabama tehdit notları bırakılmıştı… Sosyal medya paylaşımlarımın altında küfürler, hakaretler… Linç ettirmişlerdi beni… İş anlaşmalarım iptal olmuştu vs. Kabus gibi günlerdi. Planlı, organize bir kötülükle ilk kez karşı karşıya kalmıştım. Annemim göz yaşlarını asla unutmayacağım, kaybettiğim babamın acısını tam atlatamadan yaşatmışlardı bunları… Ama şimdi iftira atan kim varsa tek tek yargı önünde hesap veriyor. Kazandığım davalar oldu. Devam edenler var. Uzlaşma isteyene, bir çay içsek diyene, helalleşelim diye avukatlarıyla haber gönderene tek cevabım ASLA! cübbeliyle de yargı önünde de hesaplaşıyoruz elbette. İftira aynı olsa da cübbelinin suç duyurusu yapılan savcı, diğer suç duyurularındaki savcılar gibi hareket etmedi😊 Fark etmez! Savcı öyle de yapsa böyle de etse avukatlarım peşini bırakmadı. Bırakmayacak… Bu sadece benim meselem değil. Planlı kötülüğe karşı adalet için sonuna kadar mücadele edeceğim. Önce bu dünyada… Sonrasını onlar düşünsün. Umarım cübbelinin çocukları, torunları da bu sıkıntılı süreci atlatır. Zira linç, kimden kime gelirse gelsin berbat ve itiraz edilemsi gereken bir çirkinliktir. Kolaylıklar dilerim.

Zeki Kayahan Coşkun

64,647 views • 1 year ago