正在加载视频...

视频加载失败

“Hello Fellow Bears” 😂😂😂

54,936 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)

10 条评论

Sir Dickie O'Davis 的头像
Sir Dickie O'Davis1 年前

Wish we bagged the big man 10yrs ago

Bearfoot Shoes 的头像
Bearfoot Shoes1 年前

★ ★ ★ ★ ★ "The wait was worth it" - Jose B.

ST15 Bluenose 的头像
ST15 Bluenose1 年前

‘this place’ ….he’s got it. Zero respect. Love the big man 💙

Scott Woods 的头像
Scott Woods1 年前

Love you Leon please be Benjamin button

BeeJayEff 的头像
BeeJayEff1 年前

Love the big guy!!

John 的头像
John1 年前

@Iswhatitis99 “Hope what’s happened this week makes up for the whole season “ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 There you have it , typical wee team , loser mentality . Espanyol players likely say the same shite when getting a result at Barcelona 😂😂😂😂

Nathan 的头像
Nathan1 年前

Aw I love him

Neilly Lennon 的头像
Neilly Lennon1 年前

Hun dog

Kieran67Celtic 的头像
Kieran67Celtic1 年前

‘We’ve been craving yous to be back in here’. yous are the ones that stopped it you stupid bastards 🤣

Fritsyboy 的头像
Fritsyboy1 年前

Legend 🇬🇧🇬🇧🇬🇧

相关视频