Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
hep haklıydı...
987,209 görüntüleme • 3 yıl önce •via X (Twitter)
9 Yorum

Hep haklıydı hep..

şu eleman napıyo la acaba

3 yüzsüz işe yaramaza 30 vekil verip meclisi de kaybettirdi.. aynen suçlu ince ile oğan

Mart-Nisan arasındaki hype ile karalamalar, iftiralar olmasa en kötü Sinan Oğan kadar oy alırdık. Muhafazakar ailelerinin çocuklarıda bize oy veriyordu. İnce çekilince hepsi tayyipe verdi. İnceciler de ağırlıklı Sinan Oğana kaymış tayyibe kaysa ilk turda bitecekti..

Nokta atışı ya, ve son bir kala İnce'yi desteklemeyi bıraktım. Hadi "stratejik" oy atalım bitsin bu kabus dedim. Püü silkiyim stratejiyi "ulusalak" olmaya devam edeceğim ölene kadar. En azından ilkemiz vardı deriz

Baba bişeyler yap gözünü seveyim bırakma bizi bunlara ne yapacağını da bilmiyorum sadece kurtarılmayı bekliyorum artık

o ortalarda sırıtan dangalak gelsin şimdi bi daha sırıtsın.

Biz seni biliyorduk ama derdimizi anlatamadık kimseye biz senden razıyız @vekilince

Yandaş anketçiler çıkıp herkesten özür dilemeleri lazım ülkenin kaderiyle oynadılar
Benzer Videolar
Sensitive content
hep haklıydı hep
M.B
47,812 görüntüleme • 2 ay önce
