Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Her düşünceye saygım yok!
122,113 görüntüleme • 3 yıl önce •via X (Twitter)
9 Yorum

Ozman Benimde senin düşüncene saygım yok , bende Allahın dünyasında Allahın hükümleri olamsı için elimden geleni yaparım 👊🏻 Allah dinini mutlaka hakim kılacaktır.

"Türkiye Cumhuriyeti Devleti'nin en tehlikeli düşmanı, siyasi düşünceye dönüşen irtica, yobazlık ve şeriat bağnazlığıdır."❗🧠 Laik Türkiye Cumhuriyeti Devletinin Kurucusu, Tek ve Ebedi Lideri, Ulu Önderi, Başkomutanı, Asırları Aşan "ADAM" ~Mustafa Kemal ATATÜRK 👊💪✌🇹🇷👏🙏

Ülkeyi yönetenler şeriat getirmek isteseydi bir gece de getirirdi 20 sene beklemezlerdi. Hala maval okuyorsun yunus

Benim de yok… katılıyorum, dediklerinizin altına imzamı bırakıyorum, net…

@gulay5863 Her görüş ve düşünceye saygılıyım sözü koca bir yalan. Deneyin görün isterseniz. İlk gördüğünüz insan da En yakınınızdakin de.

Böyle arkadaşlar her seçimde belirip sonra kayboluyor. Şeriat senin kirli ağzına yakışmayacak kadar temiz bir şey. Ağzına yakışanı da söylerim ama ne şeriat ne Türk ceza kanunu müsaade etmiyor.

Boş yapma şeriatın ne olduğunu bil de öyle konuş kuran kanunu Allah’ın koymuş olduğu hükümlerdir şuan layığı ile uygulayan olmadığı ve çapulcu takımlarından gördükleriniz şeriat değildir onun için onlara bakarak hüküm verilmez şeriata hayır diyerek Allah ve kurana karşısın demek

Bunca yıl şeriatla yönetilmiş koskaca bir Osmanlı imparatorluğu geri mi gitmişki çağının hep ilerisinde olmuşlar öncülük yapmışlar dünya ya ilme hayra ve en önemlisi de insanlığa

Eyvallah kral çok iyi gidiyorsun severek izliyorum
