Loading video...
Video Failed to Load
Her seçim arefesinde Ebubekir Sifil:
55,469 views • 2 years ago •via X (Twitter)
34 Comments

Niye zoruna mı gitti?

Dolar bozdurdun mu?

Elhamdülillah bugüne kadar ne dolar aldım nede sattım :)

@hammadnuman18 Oy verdiklerinin binlerce doları var açıkladılar kendileri yalamaya devam et

@FatihhCatma Harbi ya milletin 100 dolarına göz dikip kendileri varlıklarını dolara yatırmış 😅

Aynen kanzi

Evet. Gayet de iyi yapıyor.

@deruniii___ O zaman bas ampüle teyze

Saygısızlık etmeyin. Sanki bir kemalistle konuşuyorum çok yazık size.

@deruniii___ Akp dün mitingde Kemal Paşaya selam çakıyordu ne konuşuyorsun ablacım. Kemalist arıyorsan işte orda :) yazık size

Daha iki gün önce AKP nin hiçbir adayına oy vermeyeceğim diye bir Twit atmıştım. Merak etmeyin bir tek siz düşünemiyorsunuz. Hocalara sataşmaktan vazgeçin. Zira onların tırnağı olabilecek donanımda ve kapasitede asla değilsiniz :)

@deruniii___ Kemalist muhafazakar demokratlara oy isteyen hocanla görüş bu konuları, biz tırnağı olamayız sen nesi olursun hocanın mesela? Sizin gibi cehalet pisliğinde yüzüp hocaları yanlışlarında pışpışlayacak değiliz. Tağutların eşşekliğini yapmak size mi kaldı?

Ulemaya saygıyı yitirmek. Ulamanın kendine olan saygıya zarar vermesi. Ne yazık.

Moralim çok bozuktu keyfim yerine geldi teşekkür ederim 🌹🙂

@EbubekirSifil hocam hoş bir benzetme değil ama gerçekten de öylesiniz

Selam

Soyadındaki ‘i’ lerden birini ‘e’ olarak değiştirmeli

Allah için doğru söyle küsbeni kim veriyor Suud mu iranmı ABD mi

Eğer söylediğin gibiyse Allah bana, eğer değilse Allah sana lanet etsin. Ben amin diyorum sen de amin de.

@mali_tastan Allah'tan fetöcü demedi 🤣🤣🤣

@mali_tastan :)))

Recep Tayıp Erduvan

Edepsiz.

Abi bizde kızgınız Ebubekir hocaya fakat dinlemeden yargılamak bide bu üslupla ayıp olmuyo mu?

10 yıldan fazladır takip ediyorum ben hocayı :)

Ne diyim abi.. peki. Ama hoca gerçekten iyi niyetli hiçbir şeyi eğip bükmeyen birisi çok fazla da sıkıntısı var Allah yardımcısı olsun.

Din düşmanları gelsin dimi sayın aw olu

Hayır işin garip tarafı bu bel’amı kendi mahallesinde de ipleyen yok.

İnsanları elestirebilirsin ama hocaları eleştirirken bu üslup hoş değil.

Koca alime yakıştırdığın hale bak aynaya mi baktın

Erdoğana şuan biz de kırgınız biz de kızgınız. Bu yerel seçim zaten. Anlamadığım ekrem ve ekrem gibilerinin kazanması gerçekten çok daha mı iyi ?

Bu paylaşımdan öyle bir sonuç çıkarmak doğru değil.

Oy vermek şirk diyen dlyaraklardan değil diyemi bu tepkin

The Kingdom by @SolarHeavy
Related Videos
Sensitive content
Deve sidiğiyle gündeme gelen Ebubekir Sifil: Erkeğin gittiği her şehirde eşi olabilir
Tele1 TV
193,181 views • 2 years ago
Sensitive content
Şeriat gelince her ilde başka bir karınız olabilecek! Şeriatçıların ahlakına bakın! İlahiyatçı Ebubekir Sifil: Her ilde eşiniz olabilir!
Cemil KILIÇ
2,474,046 views • 2 years ago
Prof. Dr. Ebubekir Sifil: “Kuran'ı mealinden okumak cinayettir.”
Ateist TV
116,122 views • 2 years ago
