Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
HER ŞEY BÖYLE BAŞLADI
22,323 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Tuna1 yıl önce
Her zaman söyledim yine söyleyeceğim; klopp yoruldu. Gitmesi gerekiyordu. Her zaman baba olarak kalacaktır. Ama yönetim kesenin ağzını açmazsa bu yükseliş kısa sürecek.

Solar Heavy1 yıl önce
take the journey

144p Enner Valencia1 yıl önce
Ne olursa olsun büyük hocamıza saygısızlık etmeyelim

T£R!M #OkanBurukİstifa1 yıl önce
Kral Muslera Kelleher takasina ne dersiniz?

Berk1 yıl önce
#kloop baba kulübün efsanesidir kulübü loserliktan çekip çıkaran odur ama yoruldu ve şimdi yeni bir devir başladı

Muhalefet #Mourinhoİstifa1 yıl önce
TEMELİ KURDU VE EMANET ETTİ GÖZLÜKLÜM

HEADmaster1 yıl önce
I hope they’re all eating their words now.

EnderTaker1 yıl önce
Klopp babamızdır. Her zaman güzel hatırlayacağız 🌹

LİVAKOVİC 💛💙1 yıl önce
Van dijk versenize

cme1 yıl önce
BİR DAHA OLMASIN.

