Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Her şey çok açık!
686,231 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
10 Kommentare

Aynı şeyi tadic yaşadı geçen gün oyuna girdikten 10 dk sonra kart gördü :) bomboş argümanlarınız.

Kart görmüyor, cünkü adama foul bile calmiyolarki :)

TFF ne yapıp edip Feneri bu sezon şampiyon yapmalı yoksa birilerinin psikolojisi iyi değil. Sığındığı saçmalığa bakar mısınız? Üstelik bunu söyleyen son 2 yıldır Avrupa lehine en çok penaltı çalınan ve Trabzon maçı sonrası hapse girmesi gereken furbolcuları 1-2 maçla yırtan takımın taraftarı.

Biz bunu biliyoruz da kimseye anlatamıyoruz sorun burda…

Çıkan kartta faul bile olmaması dışında sorun yok 😃

Gs her maçı domine ederek oynuyor neredeyse kaç keçere faul yapmış abdülkerim ona bakın milli takımda sürekli atak yiyoruz ve ağır kalıyor müdahele geç olmuş oluyor böyle boş boş konuştuğunuz müdddetce her zaman kazanan biz olacağız hiç bir zaman kendinizde hata aramayın siz 😂😂

Hayret pragdan 4 yediniz dememiş 😂

Her şey açık mı Galatasatay öyle baskılı futbol oynadı ki faul yapmasına gerek bile yoktu zor durum da kalmıyordu ama Milli takım mahkum futbol oynuyor stoperleri çok zorluyor bu durum sadece apo değil samette kart gördü ve bir çok isim cahil cahil konuşmayın

Her boku da kendinize göre yorumlayın millî maç oynanıyor hala Fenerbahçelilerin derdi ağlamak sizde milli ruh olsa kendi menfaatleriniz için oyuncuların morallerini düşürecek paylaşımlar yapmazsınız Fenerbahçe nın resmen genleri bozulmuş

Abdülkerim sarı kart görmediği için Fenerbahçe şampiyon olamadı kahrolsun TFF
Ähnliche Videos
Sensitive content
Açık giyinmediği her gün çok üzülen hanımefendi
BUZZ medya
440,865 Aufrufe • vor 9 Monaten
