Loading video...
Video Failed to Load
Her şey çok güzel olacak! 🇹🇷
360,140 views • 1 year ago •via X (Twitter)
11 Comments

İşine bak. Üsküdar'ın çöplerini topla

this one is truly a vibe

Çarşamba günü vekil başkan siz olmalısınız.. @sdedetas

Başkanım çarşamba seni bekliyoruz

Dünya genelinde organize bir dikta rejimi var. Hatta AB üyesi Romanya'da bile. Ve sanırım merkez Putin. Trumpi sectiren de o. Trump secilmeseydi bugün Türkiye'de bunlar yaşanmazdı. Sanki Putin gitmeden dünyaya demokrasi gelmeyecek.Bu arada Avrupa'daki demokrasi de tehlikede gibi

Partimizin içine düştüğü bu durumdan çıkması lazım , bu bayrağı taşıyamayanlar devretmeli.

Size bir şey söyleyeyim mi? Bir kadın bu ülkeyi değiştirebilir. Çıkın yeni aday benim deyin. Değişim değiştirerek olmaz. Değişerek olur.

Cumhurbaşkanı imamoğlu olamayacaksa kesinlikle siz olmalısınız..ülkemin başında sizi mutlaka görmek isterim …sizin ülkeyi Ekrem başkan kadar başarılı adil yöneteceğinşze inanıyorum ..

Size olmuş zaten bavulla paraların hesabını verecekler

@DilekKaracayir 3 aydir yaziyorum burada....yeni CB =üsküdar bb olan hanimefendi olmali

Kayyum atansaydı herşey çok güzel olucaktı.
