Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Her zaman umut vardır.
10 Yorum

hem altyazılı hem dublajlı görünce şöyle oldum

Tam da bu durumdayım. Umudun bu topraklarda hiçbir zaman yeşermeyeceğini düşünüyorum. 😔😔😔😔

küçücük bir umut tanesi bile varsa "for frodo" deyip son ana kadar mücadeleye devam💪

“Gün gelir insanlar cesaretlerini yitirebilir. Dostlarına sırt çevirebilir ve tüm kardeşlik bağlarını koparabilir. Ama bugün o gün değil. Bugün savaşacağız! Bu dünyadaki tüm sevdikleriniz adına sizlere kalmanızı emrediyorum batının halkı!”

Cehennemde bile umut vardir, birgun bu azabin bitecegine dair.

Tek Yüzük'le geldi..Yüzük'le beraber gidecek.. ''Elbereth,A elbereth gilthoniel''

Aga devam devam. Böyle böyle yıkacağız o kuleleri, böyle böyle patlayacak mount doom.

"Umut bu topraklardan gitti"

Gandalf da şöyle söylemiştir umut hakkında: 'Ben umut dolu sözler söyledim; ama sadece umut dolu. Umut, zafer demek değildir.'

Başımızda Aragorn olaydı böyle olmazdı.
