Loading video...
Video Failed to Load
Herkes baba olmasın
56,564 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

Kamera çekiyor diye illa hoplayıp zıplaması flan mı gerekiyor? Belki sessiz sakin kendi halinde biri herşeye kulp takmayı ne çok seviyorsunuz

- All I Knew

Yorumsuz

Kizim oluyor diye sevinen anneler, oglum oluyor diye sevinen babalar olsun, kizi oldugu icin uzulen babalar baba olsun bu adam olmasin oyle mi? Adam zaten babalik haberinin sevincini zamaninda yasamistir, kiza da erkege de tepki vermiyor, helal olsun!

Ulan madem hanımın aklına uyup bu b*ku yedin kameraya çekip sosyal medyaya atmasına da okey dedin bari yalandan 2 sevinseydin aq. Hee tamam 1’i gız 1’ide ooolan bu ne mk

Abla El bombasının içine koysaydın

🐃

İkizleri oluyor lavugun tepkıye bak senın ben tıpını skm

Allahım herif öküzlükte Nirvana resmen...

Yazık doğacak çocuklara
