Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Herkes kendi yoluna
2,679,826 Aufrufe • vor 3 Jahren •via X (Twitter)
10 Kommentare

Yolumuz Bağımsız Türkiye yolu lider Hüseyin Baş.

Ayağa Kalk Türk Milleti! Yolumuz Atatürk'ün yolu,hedef Bağımsız Türkiye,gerçekleştirecek lider Hüseyin Baş Bağımsız Türkiye Sevdalıları. Herkes kendi yoluna.

⛳️Baştan beri iktidar ve muhalefet proje diye çırpındık ama alatamadık CHP Trolleri sahneye çıkar yakında -Halk cahil! -Oy çaldılar! -Muhalefete muhalefet yaptılar! -Muharrem İnce aldı derler! ⛳️Ama biz neden oy çaldırıyoruz, oy kaybeden iktidara karşılık muhalfet neden oy kaybediyor demezler, küsüratlı oylarla değil yüzde 30 fatkla alınabilecek bir iktidarı altın tepside nasıl sundıklarını anlatmazlar! ⛳️On Arlaıkçı bölücü faşist ırkçı çete bir an evvel CHP’yi terk etmeli CHP kurucuayatlsrına Atatürkçü çizgiye dönmelidir!

Aynen kardeşim anlatrığın gibi. Millet kaybetti Atatürkçülğk kaybetti. ⛳️Yerel yönetim özerklik şartı getireceğim diye bas bas bağırana, Anayasayı değiştireceğiz diyen bir muhalfete ve AKP atıklarını yüzde 1 bile olmayan yani asıl hesap sorulması gerekenleri baş köşeye Ergenekon kumpaslarının baş kişilerini dokunulmazlıkları ile tekrar meclise yollayan bir muhalefete oy vermez bu millet!

Hayatta tam mutluluk ve esenlik ancak gelecek kuşakların şerefi, varlığı, esenliği için çalışmakta bulunabilir. Gazi Mustafa Kemal Atatürk.

Bravo söylediklerinizin altına imzamı atıyorum .

Türk milleti; Kafası ve gönlü % 100 yerli ve milli olan, ekonomide tam bağımsızlığı sağlayacak tezi olan, “Hoş Geldin Atatürk” ortak paydasında milleti buluşturacak, dini siyaset üstü gören ve siyasete asla kurban etmeyen iklimde yetişen, Genç, dinamik liderini bekliyor.

"Nereden bileyim CHP'nin sonsuza kadar benim partim olarak kalacağını?" -Mustafa Kemal Atatürk İktidardan kurtulmak için Muhalefeti değiştirmek farz oldu!

Siz halk için üzerinize düşeni yaptınız. Ana muhalefet, muhalefet değildi. Mecliste değişen bir şey yok. Son tahlilde bunca zaman Akp'ye çalıştık. Ekmeleddin, İnce, Kılıçdaroğlu ve değişen sadece bize dayatılan isimler. Artık onların sunduğu adaylara oy yok,beş yıl daha kaybettik

Bir kez daha saygi duydum👏👏

