Loading video...
Video Failed to Load
Herkesi getirdin ACUN o neredeeee
1,529,166 views • 2 years ago •via X (Twitter)
9 Comments

survivorda yakıklı başarılı erkek furyası bu adamla başladı

12 yaşındaki ben bu adam için ölüyordumm overthink ve hayalperestliğe anılla başladım

Anıl tetik of sen de gel be hadi be yap şovunu

Ayağını kırdığında ağlamıştım..

Anıl da kekemeydi hatırladığım kadarıyla ama kendini yine iyi ifade ediyordu performansı da çok iyiydi Sakatlık olmasaydı 2015 te finale giderdi.

ay hayır sakin bu yastan sonra bu kadar aradan sonra survivor izleyemem acun sakin yapma biz universiteli olduk isimiz gucumuz var her aksam survivor izleyemem..

Herkes Hilmi, Atakan vs derken benim kafanın içi

Bu adamı o kadar net hatırlıyorum ki mesela bir gün teyzemlere gitmiştik sabah kahvaltıda babamlar gider gitmez hepimiz bu adamdan bahsetmeye başlamıştık kaç saat konuştuk hatırlamıyorum

Merve Aydın buna yanıktı sanırım
