Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Herskermentaliteten slår til igen. #rejshjem

353,596 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

9 Kommentare

Profilbild von Martin Buch Thorborg
Martin Buch Thorborgvor 2 Jahren

Fuck det ser hyggeligt ud

Profilbild von Den Megakæmpe eskimo
Den Megakæmpe eskimovor 2 Jahren

FORBYD GRILLHYGGE

Profilbild von Marianne Fajstrup 🏳️‍🌈
Marianne Fajstrup 🏳️‍🌈vor 2 Jahren

Det dummeste er næsten at lægge en video ud med en nærmest latterligt afdæmpet picnic på en dag, hvor studenterne kører rundt på deres vogne og STØJER HELT AFSINDIGT (og helt vidunderligt).

Profilbild von HelleB 🇵🇸🇩🇰
HelleB 🇵🇸🇩🇰vor 2 Jahren

Så når jeg hører naboen eller de nye studenter højlydt spille musik på engelsk mens de griller - så er det herskermentalitet?

Profilbild von Marianne Fajstrup 🏳️‍🌈
Marianne Fajstrup 🏳️‍🌈vor 2 Jahren

Er @DanskDf1995 blevet hacked eller har det været en parodi-konto hele tiden?

Profilbild von Kaj Skare Jensen
Kaj Skare Jensenvor 2 Jahren

Er det virkelig det bedste Dansk Folkeparti kan byde ind med angående Hersker mentalitet? I Burde måske inviterer Frederik Vad forbi, han er trods alt mere opfindsom og hovedarkiteten bag herskermentaliteten @Spolitik @Frede_Vad

Profilbild von Michael Obitz
Michael Obitzvor 2 Jahren

Vent... De hører arabisk musik (vil jeg gå ud fra), og nyder det gode vejr udendøre? Kan godt se at den her "Herskermentalitet" som i snakker om, er over det hele! Jeg mener, selv danskere gør det jo!

Profilbild von Peter Brodersen
Peter Brodersenvor 2 Jahren

Hvorfor hader I dansk frihed?

Profilbild von Jakob Schmidt
Jakob Schmidtvor 2 Jahren

Og alle andre herinde kan komme med hundredvis af eksempler på unge, hvide mennesker med kæmpe højtalere der render rundt i parker og gader, mens de trøjeløse og med sveden drivende af ryggen, råber "Store Patter", til irritation blandt de fleste. Herskeren her, er jer.

Ähnliche Videos