Loading video...
Video Failed to Load
Hesap çok basit..
26,833 views • 1 year ago •via X (Twitter)
11 Comments

Ayhan Uslu1 year ago
Arif sen bunlara neyi anlatmaya çalışıyorsun, zaten anlasalardi bu durumda olurlar mıydı!!!!!!

Killer Bean1 year ago
Yıpranma payı vermek lazım sana , beyinsizlere laf anlatıyon yıllardır...

Lego...1 year ago
Arif zorlama kardeş gerizekalı anlamaz

BirBeykoz1 year ago
çalıştırması için olması lazım.

Solar Heavy1 year ago
- Think About You

Cihan Huyugüzel1 year ago
49 değil 19 - özelleştirmede 1998’de yapılmış. 2006’da tmsf geri alarak yeni ihale yapmış.. Aselsanda hicbir zaman hisse satmayip 25’i borsada işlem gören şirkettir. Azıcık kafanı çalıştır abisi

Gıcık adam91 year ago
Demekki Erdoğan yaptığı köprü daha deyerli kıymetli

Deniz1 year ago
Ah arif onu anlayacak beyin var mı bi ona baksana

Merve şenel1 year ago
Sabrınızı ve çabanızı tebrik ediyorum👏👏👏👏👏

irfckl1 year ago
Fare Kocakuyruk

Arif Kocabıyık1 year ago
AA'na girsin o kocakuyruk 😂
Related Videos
0:22
Sensitive content
Mutlu olmak çok basit! 😂
Casinovale
393,454 views • 1 year ago
